Video Game

Videogames zijn voor mij meer dan alleen entertainment. Het zijn krachtige narratieve en artistieke mediums die de verbeelding aanwakkeren, emoties opwekken en verbindingen leggen tussen mensen van alle achtergronden. Als gepassioneerde gamedesigner geloof ik in de kracht van games om verhalen te vertellen, complexe problemen te verkennen en spelers te betrekken bij boeiende ervaringen.

My Role

Irrifactory

Irrifactory is een spel waar ik met nog twee andere mensen aan heb gewerkt.

Het verhaal draait om de werknemers van een sorteerdepot die de dagelijkse stroom van duizenden pakketjes beu zijn. De enige logische reactie? In staking gaan! Maar de speler laat zich niet kennen en probeert het depot in zijn eentje draaiende te houden!

Lukt het de werknemer van de maand om alle pakketjes van A naar B te krijgen?

Mijn rol in het project was om ervoor te zorgen dat alle 3D-aspecten en visuele effecten in het spel in orde waren. Wat dit spel uniek maakt, is dat het niet is ontwikkeld met een traditionele controller, maar met een Traktor Kontrol F1. Dit is een apparaat dat normaal gesproken wordt ingezet om muziek mee te mixen.

De Hobby Cave

My Role

De Hobby Cave

De Hobby Cave is een project waar ik samen met nog twee andere mensen aan heb gewerkt. Het betreft een diorama waarin we de principes van 3D-scanning hebben verkend. We hebben verschillende retro-objecten gescand met behulp van 3D-scantechnieken, om vervolgens de modellen te verfijnen in Blender. Met Substance Painter hebben we geprobeerd om sommige modellen extra detail te geven. Het uiteindelijke resultaat is een compositie die is vormgegeven in Unity.

Sfeerbeelden

Let’s workcoffeetalkdesign together!​

© FOKJA – 2024